Historie Adidas Loga a Příběh za Třemi Pruhy

Adidas, jedna z nejznámějších sportovních značek na světě, má ikonické logo, které je známé po celém světě – tři pruhy. Jaký je však příběh za tímto jednoduchým, ale efektivním designem?

Počátky Tří Pruhů

Adidas založil v roce 1949 Adolf "Adi" Dassler, který se rozhodl vytvořit značku s jednoduchým, ale výrazným logem. Původní logo, tři pruhy, nebylo původně vytvořeno Adidasem. V roce 1951 Dassler koupil práva na tři pruhy od finské společnosti Karhu Sports za dvě lahve whisky a ekvivalent 1600 eur.

Vývoj Loga

V průběhu let prošlo logo několika změnami. V roce 1971 byl představen slavný trefoil (trojlístek) symbol, který reprezentoval rozmanitost značky. Tento symbol se používal až do roku 1997, kdy byl představen současný tři pruhy design, který symbolizuje horu – výzvu, kterou sportovci musí překonat.

Vliv a Dědictví

Tři pruhy se staly synonymem pro Adidas a jsou uznávaným symbolem kvality a sportovního výkonu. Adidas dnes používá různé verze svého loga v závislosti na produktové linii, ale tři pruhy zůstávají klíčovým prvkem jejich identity.

Závěr

Logo Adidas, ač jednoduché, má bohatou historii a jeho vývoj ukazuje na důležitost značky v globálním sportovním světě. Tři pruhy zůstávají ikonickým symbolem, který je okamžitě rozpoznatelný a spojený s kvalitními sportovními produkty.

Zpět na blog

Adidas Campus

1 z 5